Rodzaje banerów reklamowych

Banery reklamowe to jeden z najbardziej uniwersalnych materiałów promocyjnych. Są one wykorzystywane do reklamy na zewnątrz, jako element wystroju stoiska firmowego na targach, jako reklama wewnątrz sklepu lub jako dekoracja biura. Producenci banerów zapewniają pełne dopasowanie produktu do potrzeb klientów, dlatego też banery mogą być przygotowane w różnych formach. Dzięki takiej możliwości idealnie dobierzemy je do miejsca, w którym mają się znajdować oraz do celu jaki mają spełniać.

Banery jednostronne

Są najczęściej wykorzystywanym rodzajem banerów. Zazwyczaj zawieszane są na ścianach budynków lub specjalnie do tego przygotowanych przyrządach. Banery jednostronne można również przygotować w wersji odblaskowej.

Banery dwustronne

Banery dwustronne dają możliwość umieszczenia nadruku z obu ich stronach. Doskonale sprawdzą się zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku. Umieszczając z obu stron różne treści sprawiamy, że klient dostaje więcej informacji. Banery dwustronne wykonane są w taki sposób, aby na długo zachować pierwotną formę i intensywność kolorów – https://www.drukomat.pl/baner-dwustronny.

Banery odblaskowe

Banery odblaskowe doskonale sprawdzają się wszędzie tam, gdzie niezbędna jest ich widoczna ekspozycja przez całą dobę bez dodatkowego oświetlenia. Są one drukowane na specjalnym podkładzie. W ciągu dnia nie zauważamy różnic pomiędzy banerem odblaskowym a klasycznym. Różnice widać dopiero gdy zapadnie zmrok.

Popularność banerów reklamowych nie słabnie. Swoją skuteczność zawdzięczają przede wszystkim temu, że klient zauważa je od pierwszej chwili. Umieszczając na nich instrukcję jak dotrzeć do naszego sklepu, informację o promocjach lub ciekawej ofercie możemy mieć pewność, że odbiorca skutecznie zostanie zachęcony do wizyty w naszej siedzibie lub na naszej stronie internetowej. Dzięki banerom dwustronnym możemy wyróżnić się na tle konkurencji, a banery odblaskowe nie pozostaną niezauważone nawet w ciężkich warunkach atmosferycznych.

Banery jednostronne oraz inne rodzaje banerów sprawiają, że niskim kosztem możemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Jest to wyjątkowo opłacalna inwestycja i nie wymaga od nas dużego nakładu środków.