Skip to content

Ozdób wnętrze

  • Strona główna
  • Plakaty
  • Obrazy
  • Fototapety
  • Inne
Ozdób wnętrze

Blog wnętrzarski

Ozdób wnętrze z dobranymi plakatami i obrazami

Inne

Broszura a katalog – jakie są różnice?
Opublikowano Wrzesień 11, 2020

Broszura a katalog – jakie są różnice?

Firmy, które posiadają szeroką ofertę produktową planując działania marketingowe powinny w pierwszej kolejności zadbać o materiały reklamowe. Kluczowym zadaniem, które będą one spełniały to najlepsza prezentacja produktów i usług, które oferuje firma. Oczywiście w obecnych czasach wszystkie informacje można umieścić w Internecie. Większość firm działa przede wszystkim w obszarze online, dlatego też klienci zdecydowanie bardziej doceniają firmy, które w dalszym ciągu stawiają na wersję papierową swojej oferty. W zależności od celu jakie mają spełniać materiały reklamowe oraz od ilości produktów, które chcemy zaprezentować możemy wybrać broszury lub katalogi firmowe. 

Czym różnią się od siebie katalogi firmowe oraz broszury

  •         Objętość – katalogi posiadają zdecydowanie więcej przestrzeni do druku niż broszury reklamowe.
  •         Przeznaczenie – w tej kwestii ma znaczenie oczywiście ilość oraz rodzaj informacji, które chcemy przekazać odbiorcy. Katalogi służą przede wszystkim do dokładnej prezentacji produktów oraz usług firmy. Możemy w nich umieścić zdjęcia oraz precyzyjne opisy. Natomiast broszura przeznaczona jest do przekazania ogólnych informacji o firmie, o jej sukcesach oraz do przedstawienia podstawowych informacji o ofercie.
  •         Sposób przekazywania – katalogi najczęściej są przekazywane klientom podczas wizyty w sklepie firmowym lub wysyłane pocztą. Dzięki nim możemy pokazać pełną ofertę naszej firmy. Broszury są produktem, który przekazujemy podczas targów branżowych, szkoleń lub podczas spotkań biznesowych. Możemy je dodawać do zestawów gadżetów reklamowych oraz ustawiać na naszym stanowisku podczas targów.
  •         Zdjęcia oraz grafiki – katalogi firmowe posiadają zdecydowanie więcej zdjęć. Przeważają one nad tekstem. W przypadku broszury sytuacja jest zupełnie na odwrót. W niej umieszczamy więcej opisów niż zdjęć

Niezależnie czy zdecydujemy się na katalog firmowe czy na broszury reklamowe najważniejszy jest projekt oraz ich wykonanie. Ponieważ są to materiały, które będziemy przekazywać klientom oraz kontrahentom muszą być dopracowane w najmniejszym szczególe. Dzięki nim możemy wiele zyskać, ale również stracić w oczach odbiorców jeżeli nasze materiały reklamowe będą słabe jakościowo i merytorycznie. Kluczowym elementem będzie również wybór drukarni, która przygotuje nasze materiały promocyjne. Wybierając taką, która posiada najlepsze maszyny oraz doświadczenie możemy mieć pewność, że nasze katalogi oraz broszury spełnią w 100% swoje zadanie. 

Jak zadbać o porządek w biurze?
Opublikowano Lipiec 20, 2020

Jak zadbać o porządek w biurze?

Porządek w miejscu pracy ma kluczowy wpływ na nasze działania. Nie chodzi tu tylko o estetykę powierzchni biurowej. Ład i porządek na naszym biurku oraz w jego pobliżu ma ogromne znaczenie. Może świetnie wpływać na naszą efektywność pracy lub jego brak może powodować zmęczenie i zniechęcenie. Dlatego warto zadbać o to, aby miejsce, w którym spędzamy większość dnia było uporządkowane.

Oto kilka rad jak zadbać o porządek w biurze:

 

  •         Dobra organizacja biurka – to podstawa w utrzymaniu porządku w naszym miejscu pracy. Każda rzecz powinna mieć swoje miejsce. Rzeczy, które potrzebujemy najczęściej powinny być ustawione najbliżej. Segregatory firmowe, w których znajdują się dokumenty bieżące powinny być w szafce w biurku, a nie na odległym regale. Dodatkowo świetnie sprawdzą się notesy firmowe, w których możemy zapisać notatki, ważne informacje lub listę spraw do załatwienia.
  •         Planowanie sprzątania – dobrą praktyką jest wyznaczenie jednego dnia w tygodniu, kiedy uporządkujemy nasze biuro. Warto wtedy wyrzucić dokumenty, które nie są nam potrzebne, usunąć wypisane długopisy i wymienić je na nowe, uzupełnić papier w drukarce, opróżnić kosz.
  •         Przechowywanie w komputerze – w dobie Internetu większość pism, faktur oraz umów wysyłam drogą mailową. Nie ma potrzeby drukowania wszystkich dokumentów. Warto zainwestować w przenośną pamięć i tam trzymać większość dokumentacji. Zmniejszy to ilość rzeczy w szafkach i w segregatorach, a co za tym idzie łatwiej będzie nam dbać o porządek

Materiały biurowe, które pomogą w utrzymaniu ładu w biurze:

 

  •         Segregatory firmowe – wprowadzą porządek w naszych dokumentach. Dzięki segregatorom firmowym możemy w łatwy sposób posegregować dokumenty, a w razie potrzeby szybko odnaleźć potrzebne informacje – https://www.drukomat.pl/produkty/segregatory
  •         Notesy firmowe – doskonale sprawdzą się do zapisywania notatek i ważnych informacji
  •         Kuwety na dokumenty – dzięki użyciu kuwet żaden dokument nie zginie, a na naszym biurku zapanuje porządek
  •         Przybornik – możemy w nim trzymać wszystkie długopisy, zszywacze, karteczki i inne potrzebne materiały biurowe.
  •         Szafki na dokumenty – należy je dobrać do możliwości jakie daje nam nasza przestrzeń biurowa oraz do potrzeb związanych z dokumentacją firmy.

Jak widać nie potrzeba specjalnych i kosztownych materiałów, aby zadbać o porządek w naszym miejscu pracy. Dzięki użyciu najzwyklejszych segregatorów firmowych, notesów firmowych czy najprostszego przybornika sprawimy, że nasze biurko będzie swoim wyglądem zachęcało do pracy. Sumiennie segregując dokumenty w naszych szafkach i kuwecie zawsze będziemy mogli w szybki sposób znaleźć potrzebne w danym momencie informacje. Pilnując ładu i porządku w naszym biurze zapewniamy sobie idealną przestrzeń do efektywnej pracy w miłej atmosferze. 

Jak zaoszczędzić przestrzeń na biurku?
Opublikowano Lipiec 13, 2020

Jak zaoszczędzić przestrzeń na biurku?

Odpowiednia przestrzeń do pracy jest wyjątkowo istotnym elementem naszej produktywności i efektywności. Każdy, kto spędza wiele godzin przy biurku wie, że dobrze przygotowane miejsce pracy ma ogromny wpływ na to jak pracujemy i jak szybko odczuwamy zmęczenie. Dodatkowo nie zawsze możemy pozwolić sobie na duży gabinet z oddzielnymi półkami na segregatory i inne materiały biurowe. Na małej przestrzeni wyjątkowo ważny jest ład i porządek. Tym bardziej zagospodarowanie małego biurka wymaga odrobinę sprytu, aby mieć przy sobie wszystkie potrzebne materiały i jednocześnie nie czuć się przytłoczonym przez nie na tak małej powierzchni. Jednak nie jest to niemożliwe. Z pomocą przyjdą nam różnego rodzaju materiały i urządzenia biurowe.

Jak zagospodarować nasze biurko, aby zaoszczędzić przestrzeń do pracy:

 

  •         Urządzenie wielofunkcyjne – dzięki zakupowi urządzenia, które spełnia kilka funkcji jednocześnie możemy zaoszczędzić wiele miejsca na naszym biurku. Obecnie producenci oferują komputery 2w1 lub urządzenia, które spełniają funkcje drukarki, skanera oraz faksu jednocześnie.
  •         Kuwety na dokumenty montowane na ścianie – doskonały pomysł, dzięki, któremu zaoszczędzimy sporo miejsca. Tego typu kuwety możemy zamontować na ścianie lub z boku biurka. Dodatkowo zyskujemy przestrzeń do segregowania wszystkich dokumentów
  •         Podkładki na biurko – dzięki nim zyskamy dodatkową przestrzeń na nasze notatki. Nie będziemy potrzebowali dodatkowych notatników lub karteczek, które zajmują sporo miejsca na biurku i wprowadzają nieład. Podkładki na biurko dodatkowo mogą posiadać na swojej powierzchni kalendarz, co zapewnia nam kolejną oszczędność miejsca.
  •         Mobilna szafka na dokumenty – dzięki niewielkim rozmiarom możemy trzymać ją pod biurkiem, a w razie potrzeby w łatwy sposób zmieniać jej miejsce według naszych potrzeb. Doskonale sprawdzi się na przechowywanie ważnych dokumentów.
  •         Biurko ze skrytką – doskonała oszczędność miejsca. W tego typu biurko pod blatem znajduje się dodatkowa przestrzeń do umieszczenia materiałów biurowych, dokumentów, które powinny znajdować się pod ręką lub innego rodzaju potrzebne rzeczy.

Podczas organizacji swojej przestrzeni do pracy musimy przede wszystkim pamiętać o własnych potrzebach. Dzięki zagospodarowaniu naszego biurka w indywidualny sposób stworzymy miejsce dzięki, któremu będzie nam się łatwiej wykonywało obowiązki, a nasza praca będzie dużo efektywniejsza. Wykorzystując różnego rodzaju materiały biurowe, jak na przykład podkładki na biurko lub urządzenia wielofunkcyjne, w sprytny sposób zaoszczędzimy sporo miejsca i sprawimy, że praca przy takim biurku będzie samą przyjemnością. 

Uporządkuj swoje dokumenty jeszcze lepiej! – segregatory z nadrukiem.
Opublikowano Czerwiec 27, 2020

Uporządkuj swoje dokumenty jeszcze lepiej! – segregatory z nadrukiem.

Dobrze zorganizowane biuro to podstawa biznesu. Niezależnie czy jest to jednoosobowa działalność gospodarcza czy duża korporacja nie ma nic gorszego niż strata cennego czasu na szukanie ważny i potrzebnych w danym momencie dokumentów. Uporządkowane oraz dokładnie zarchiwizowane dokumenty dają nam pewność, że gdy tylko zajdzie taka potrzeba znajdziemy je we właściwym miejscu.

Dodatkową kwestią jest przygotowanie takiego systemu organizacji w biurze, tak aby maksymalnie usprawnić proces sprzedaży oraz kontaktu z klientem. Bałagan oraz słaba organizacja zniechęcą każdego klienta ceniącego sobie ład i prostotę działania.

Najbardziej pomocne w organizacji dokumentów w biurze będą oczywiście segregatory. Pozwalają one na segregowanie dokumentów w szybki i łatwy sposób. Dodatkowo segregatory z nadrukiem, które możemy zamówić tutaj sprawią, że odnalezienie właściwego zajmie nam chwilę. Kolorystykę segregatorów możemy wybrać zależnie od naszych potrzeb lub upodobań. W grzbiecie segregatora znajduje się miejsce na umieszczenie opisu, ale możemy również zamówić segregatory z własnym nadrukiem, co od razu pozwoli na łatwe przyporządkowanie dokumentów do właściwego dla nich miejsca. Segregatory uzupełnione innymi materiałami biurowymi stworzą doskonałe miejsce do pracy.

Inne pomocne materiały, które uzupełnią rolę segregatorów:

 

  •         Koszulki na dokumenty – dowolnie możemy wybrać ich wielkość, kolor oraz materiał, z którego są wykonane. Świetnie ochronią one dokumenty przed zniszczeniem oraz dodatkowo je posegregują według naszych potrzeb.
  •         Przekładki – doskonale sprawdzą się do zaznaczenia, w którym miejscu znajdują się dokumenty z danego okresu, działu albo dokumenty związane z konkretnym klientem. Możemy dowolnie dobrać ich kolor oraz wielkość.
  •         Teczki skoroszytowe – świetnie sprawdzą się w momencie kiedy musimy przetransportować część dokumentów. Jednocześnie ich grzbiet zapewnia możliwość ponownego wpięcia do segregatora.
  •         Pudła do archiwizacji dokumentów – w momencie kiedy kończy się rok rozliczeniowy lub po prostu kończymy współpracę z jednym z klientów warto dokładnie archiwizować dokumenty. Nigdy nie wiadomo kiedy będziemy musieli do nich wrócić. Doskonale sprawdzą się do tego pudła do archiwizacji z przegródkami. Bez problemu przełożymy do nich dokumenty z segregatorów.

Porządek w dokumentach firmy to podstawa. Dlatego warto zainwestować w segregatory z nadrukiem porządnej jakości, które posłużą nam przez wiele lat. Obecnie drukarnie dają nam możliwość przygotowania zaprojektowanych przez nas segregatorów z własnym nadrukiem co dodatkowo ułatwia dbanie o porządek i ład.

Jak powinna wyglądać recepcja w Twojej firmie
Opublikowano Maj 29, 2020

Jak powinna wyglądać recepcja w Twojej firmie

Recepcja to kluczowe miejsce każdego hotelu, pensjonatu, siedziby firmy czy biurowca. Klient wchodząc na spotkanie biznesowe lub celu dopełnienia formalności związanych z noclegiem w pierwszej kolejności zwróci uwagę właśnie na to miejsce. To jakie zrobimy pierwsze wrażenie ma kluczowy wpływ na dalszą współpracę czy ocenę naszej firmy.

Ważne jest, aby zadbać o spójność kompozycji oraz kolorystykę, które powinny kojarzyć się tylko z naszą firmą. Dzięki użyciu odpowiednich materiałów sprawimy, że już w pierwszej chwili nasz gość oceni naszą firmę jako profesjonalną i dbającą o szczegóły. Dobrze przemyślany rozkład recepcji zapewni wygodę i komfort odwiedzającym nas gościom.

Przed wejściem do recepcji doskonale sprawdzą się litery 3d. Dodanie do nich oświetlenia LED sprawi, że będą się świetnie prezentowały i jednocześnie będą jasno wyznaczały miejsce gdzie ma udać się nasz gość. W tworzeniu samej recepcji doskonałej doskonale sprawdzą się litery przestrzenne oraz grafiki przestrzenne.

W jaki sposób możemy wykorzystać litery 3d oraz grafiki przestrzenne w recepcji naszej firmy:

  •         Oznakowanie samej recepcji
  •         Oznakowanie gdzie znajduje się poczekalnia
  •         Dekoracja recepcji
  •         Umieszczenie przestrzennego logo firmy
  •         Oznakowanie innych pomieszczeń w siedzibie naszej firmy

Podczas projektowania recepcji nie możemy również zapomnieć o stworzeniu poczekalni. Nie zawsze od razu będziemy w stanie obsłużyć osoby, które przybyły do naszej firmy. Niejednokrotnie zajdzie potrzeba, aby klienci lub partnerzy biznesowi poczekali na swoje spotkanie lub zameldowanie w hotelu. Poczekalnia musi zapewnić wygodne miejsce do siedzenia oraz możliwość zamówienia czegoś do picia. Wszystko po to, aby nasi goście czuli się komfortowo. Na pewno takie działanie wpłynie pozytywnie na ocenę naszej firmy.

Recepcja to wizytówką każdego biura. To do niej swoje pierwsze kroki kierują klienci, partnerzy biznesowi lub kontrahenci. Każdy, nawet najmniejszy szczegół może wpłynąć na dalszy przebieg spotkania. Dlatego należy tak ją zaprojektować, aby prezentowała się profesjonalnie, elegancko oraz zapewniła pełen komfort odwiedzającym naszą firmę osobom. 

Nie możesz pójść do drukarni – to nie problem
Opublikowano Maj 25, 2020

Nie możesz pójść do drukarni – to nie problem

Od wielu lat większość naszego życia przenosimy do świata Internetu. Wiele firm współpracuje ze swoimi pracownikami w sposób zdalny, większość zakupów robimy poprzez Internet, wiele znajomości utrzymujemy dzięki możliwościom jakie daje sieć oraz sporą ilość spraw urzędowych załatwiamy poprzez komputer, nie wychodząc z domu. Obecnie większość firm w swojej ofercie posiada dostawę zamówienia do domu lub paczkomatów co jest wyjątkowo wygodne w przypadku zapracowanych osób, które najzwyczajniej nie mają czasu żeby chodzić po sklepach czy centrach handlowych.

Dokładnie takie same możliwości daje nam druk online. Wiele drukarni sukcesywnie wprowadza takie możliwości do swojej oferty, ale również powstają drukarnie internetowe, które tylko w ten sposób realizują zamówienia klientów. Drukarnia online to wyjątkowo wygodny sposób zamawiania materiałów promocyjnych, wizytówek oraz gadżetów reklamowych. Projekt wystarczy przesłać do drukarni internetowej, następnie sztab jej pracowników pomoże nam go dopracować. I na tym koniec. Nie trzeba chodzić osobiście do drukarni ani w celu złożenia zamówienia ani żeby odebrać gotowe materiały.

Główne zalety drukarni online:

  •         Wygoda
  •         Oszczędność czasu
  •         Dowolny czas składania zamówienia
  •         Idealne dopasowanie drukarni do naszych potrzeb bez ograniczeń związanych z jej lokalizacją
  •         Dostawa w wybrane przez nas miejsce

Drukomat jest firmą, która właśnie w sposób zdalny realizuje zamówienia w różnych technologiach. Oferta jest na tyle szeroka, że każda firma oraz osoba prywatna znajdą odpowiednie dla siebie produkty. Firma Drukomat jest wyjątkowo otwarta na nowe pomysły i projekty klientów. Dodatkowo w szybki sposób wzbogaca swoja ofertę o produkty potrzebne w danej sytuacji na rynku. Takim przykładem jest wprowadzenie gamy produktów, które pomagają przedsiębiorcom w trakcie epidemii Koronawirusa.

Jakie produkty związane z epidemią możemy zamówić w drukarni internetowej Drukomat:

  •         Przyłbice ochronne
  •         Ulotki informacyjne
  •         Naklejki informacyjne
  •         Osłony ochronne z plexi
  •         Plakaty informacyjne
  •         Taśmy samoprzylepne z nadrukiem informacyjnym
  •         Płyty plexi z możliwością zawieszenia

Drukarnia online to przede wszystkim ogromna wygoda, ale również bezpieczeństwo w obecnej sytuacji. Dzięki możliwości zamówienia materiałów w sposób zdalny, bez potrzeby osobistej wizyty w drukarni zmniejszamy ryzyko zakażenia się, a jakość zamówionych produktów będzie tak samo dobra jak w przypadku stacjonarnego składania zmówień. 

Naklejki dekoracyjne – garść inspiracji
Opublikowano Maj 13, 2019

Naklejki dekoracyjne – garść inspiracji

Niebanalne, zmienne i takie, od których trudno odkleić wzrok. Tak o naklejkach dekoracyjnych mówią Ci, którzy już je przetestowali. Zobacz kilka pomysłów na naklejki na meble, ściany lub szyby – i daj się zainspirować.

Jak urządzić pokój nastolatka?
Opublikowano Maj 7, 2019

Jak urządzić pokój nastolatka?

Jak zaaranżować przestrzeń dorastającego dziecka, tak aby nadążała za jego osobowością i była w pełni funkcjonalna? Poznaj kilka zasad i inspiracji, dotyczących urządzania i dekorowania pokoju dla nastolatka.

Druk UV w dekoracjach wnętrz
Opublikowano Kwiecień 11, 2019

Druk UV w dekoracjach wnętrz

Drukowanie na podłożach twardych daje ogromne możliwości – zarówno reklamowe, jak i dekoracyjne. Druk UV pozwala uzyskać fotograficzną jakość, wyjątkową trwałość i wydruk na różnorodnych podłożach. Jak wykorzystać druk UV do projektowania i aranżowania wnętrza? Zobacz nasze inspiracje.

Kalendarze trójdzielne
Opublikowano Wrzesień 28, 2017

Kalendarze trójdzielne

Planowanie czasu, wizyt i przyszłych zajęć wymaga udziału kalendarza. Najlepiej takiego, który będzie duży, wyraźny i kolorowy – by jedno spojrzenie wystarczyło na odczytanie potrzebnej daty.

Nawigacja wpisów

Starsze wpisy
Nowsze wpisy

Najnowsze wpisy

  • O czym należy pamiętać przygotowując plik do druku?
  • Jak zamówić ulotki online?
  • Który katalog wybrać, klejony czy szyty?
  • Kalendarz jednodzielny czy trójdzielny?
  • Jakie projekty najlepiej zlecać do drukarni internetowej?

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • Maj 2021
    • Kwiecień 2021
    • Luty 2021
    • Listopad 2020
    • Wrzesień 2020
    • Lipiec 2020
    • Czerwiec 2020
    • Maj 2020
    • Lipiec 2019
    • Maj 2019
    • Kwiecień 2019
    • Kwiecień 2018
    • Marzec 2018
    • Luty 2018
    • Styczeń 2018
    • Grudzień 2017
    • Wrzesień 2017
    • Lipiec 2017
    • Maj 2017
    • Kwiecień 2017
    • Marzec 2017
    • Luty 2017
    • Styczeń 2017

    O mnie

    Cześć! Od lat fascynuję się aranżacją wnętrz i o tym będzie ten blog... a może raczej o pewnych aspektach aranżacji. Bloguję o tym, jak za pomocą dobrze dobranych plakatów, obrazów i fototapet ozdobić swoje mieszkanie. Zapraszam do lektury i do komentowania!

    Polityka prywatności

    Polityka Prywatności
    Copyright © 2023 Ozdobwnetrze.pl. All rights reserved.
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.Zgadzam sięNie zgadzam się Chcę się dowiedzieć więcej
    Polityka Cookies i prywatności